piątek, 18 lutego 2011

1:35 T-70M Techmod odc.1 Wieża

Pomiary i dokładne oględziny modelu, oraz porównanie go z dokumentacją, wypadły tragicznie. Do wymiany jest cała wieża, tylna płyta z pokrywą silnika, poprawek wymaga także przednia płyta z włazem kierowcy, błotniki są za długie i przedniej części mają zły kształt. Dno wanny nie ma żadnych detali, i je także trzeba będzie dorobić ...

By ułatwić sobie pracę nad wieżą, rozrysowałem ją zgodnie z dokumentacją w 3D. Takie rozwiązanie ułatwi mi przygotowanie poszczególnych płyt. nie bawiłem się w detale, te będą powstawały na "żywym" obiekcie. Teraz wydruk i wycinanie.


  Zainspirowany pracami "Siary", postanowiłem wykonać pojazd mocno hm ... dotknięty zębem czasu. Znalazłem doskonałe zdjęcia całego czołgu, łącznie z wnętrzem czołgu znajdującego się w muzeum w Parola.

 Konstrukcja wieży już gotowa, teraz musi dobrze wyschnąć zanim zostanie poddana obróbce. Teraz przygotuję detale : kątowniki na wzmocnienia, uchwyty itp. Jarzmo armaty jeszcze musi poczekać - by je dopasować, muszę operować wieżą. Gdy wszystko dobrze zwiąże, zrobię imitację spawów, oraz nierównych krawędzi płyt, doskonale widocznych na górze tego elementu. Niestety właz dowódcy nie będzie otwarty, ale kierowcy tak.
Na zdjęciach różnice w kształcie wieży z zestawu.


Kolejne poprawki :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz